Gabinet przyjazny pacjentce

  • SPRZĘT POMOCNICZY WYŁĄCZNIE JEDNORAZOWY, MATERIAŁY NIEALERGICZNE LUB HIPOALERGICZNE
  • DOKUMENTACJA ZAWSZE TRAFIA DO RĄK PACJENTEK. W GABINECIE POZOSTAJE KOPIA LUB ADNOTACJA Z DOKUMENTACJI
  • EDUKACJA PACJENTEK W TRAKCIE WIZYT – CZYLI CO SIĘ DZIEJE, DLACZEGO I JAK WYKONAĆ ZALECENIA LEKARSKIE. INFORMUJEMY O RÓŹNYCH METODACH POSTĘPOWANIA LUB KIERUJEMY W MIEJSCE, GDZIE PACJENTKA BĘDZIE MOGŁA UZYSKAĆ NAJLEPSZĄ JAKOŚCIOWO USŁUGĘ.
  • ZALECENIA LEKARSKIE WYDAJEMY W FORMIE PISEMNEJ
  • MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ, E-MAILOWEJ; RÓWNIEŻ DLA PACJENTEK PRZEBYWAJACYCH POZA POLSKĄ
  • BEZPŁATNE USŁUGI ADMINISTRACYJNE
  • W RAZIE KONIECZNOŚCI BEZPOŚREDNIE KIEROWANIE NA KONSULTACJE DO WIODĄCYCH OŚRODKÓW PERINATOLOGICZNYCH W POLSCE
  • PORADY Z POGRANICZA GINEKOLOGII I KOSMETOLOGII