Gabinet przyjazny pacjentce
- SPRZĘT POMOCNICZY WYŁĄCZNIE JEDNORAZOWY, MATERIAŁY NIEALERGICZNE LUB HIPOALERGICZNE
- DOKUMENTACJA ZAWSZE TRAFIA DO RĄK PACJENTEK. W GABINECIE POZOSTAJE KOPIA LUB ADNOTACJA Z DOKUMENTACJI
- EDUKACJA PACJENTEK W TRAKCIE WIZYT – CZYLI CO SIĘ DZIEJE, DLACZEGO I JAK WYKONAĆ ZALECENIA LEKARSKIE. INFORMUJEMY O RÓŹNYCH METODACH POSTĘPOWANIA LUB KIERUJEMY W MIEJSCE, GDZIE PACJENTKA BĘDZIE MOGŁA UZYSKAĆ NAJLEPSZĄ JAKOŚCIOWO USŁUGĘ.
- ZALECENIA LEKARSKIE WYDAJEMY W FORMIE PISEMNEJ
- MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI TELEFONICZNEJ, E-MAILOWEJ; RÓWNIEŻ DLA PACJENTEK PRZEBYWAJACYCH POZA POLSKĄ
- BEZPŁATNE USŁUGI ADMINISTRACYJNE
- W RAZIE KONIECZNOŚCI BEZPOŚREDNIE KIEROWANIE NA KONSULTACJE DO WIODĄCYCH OŚRODKÓW PERINATOLOGICZNYCH W POLSCE
- PORADY Z POGRANICZA GINEKOLOGII I KOSMETOLOGII